miercuri, 25 mai 2011

ULTA Icognito Concealer!

          Salut.
        Azi va vorbesc despre "ULTA Icognito Concealer", de la...ULTA...

    In primul rand, se aseamana foarte mult cu cel "Ideal Shade" stick, de la Avon, si la consistenta, si la gradul de acoperire, dar si la ambalaj.



Ce imi place:
   
    -puterea de acoperire (care este medie)
    -nu se vede "prafos" dupa ce se usuca
    -nu e foarte tare, se topeste destul de mult pe fata si la caldura degetului,deci se intinde bine
     -nu are miros, lucru care ma bucura, pt ca ma obsedeaza cremele de fata, corectoarele, fondurile de ten,etc, care au chimicale adaugate doar pt a face produsul frumos mirositor.
Din punctul meu de vedere sunt doar chimicale care nu-si au locul, si sunt adaugate degeaba.
La fel de mult imi va placea sau imi va displacea o crema de fata, de exemplu, cu sau fara "parfum".


Ce nu imi place:

    -nu am nemultumiri legate de produsul asta



      Din pacate am cam dat cu bata-n balta, si am ales o nuanta mai inchisa decat trebuia, dar nu-i bai, pt ca si fondul de ten imi este putin cam prea inchis, si nu se vede nicio diferenta.




                                                                                         (nuanta pe care de obicei
                                                                                            o folosesc,si nuanta
                                                                                          gresita pe care am ales-o.
                                                                                            E o diferenta destul de
                                                                                                  mare)

    



                        
                                                          V-am pupat!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu