marți, 31 mai 2011

Garnier Essentials pt ten uscat sau sensibil!

              Salut.
         Saptamana trecuta mi s-a terminat crema de fata, si anume Garnier Skin Essentials pt ten uscat si sensibil.
De unde si urmatoarea dilema: sa o mai cumpar sau nu?
     De ce?    Pt ca dupa deja 3 cutii folosite, banuiesc ca tenul meu s-a obisnuit cu ea, si nu isi mai face efectul, ba chiar mai mult, pielea de sub buza inferioara (unde am pielea foarte sensibila) s-a iritat, iar cand aplicam crema ma ardea ingrozitor si se inrosea si mai mult, in loc sa faca ceea ce pana nu demult facea.




         
          Asa ca am cumparat crema pt ten sensibil si uscat de la Bioten, pe care am mai folosit-o tot din aceeasi cauza, stiind ca a fost buna.
Ei bine, aici e alta poveste, poate intr-un post viitor, oricum nici aceasta nu a functionat.
Singurul lucru care mi-a calmat, hidratat, si stopat pielea de la a se mai decoji a fost masca hidratanta cu masline Planet Spa de la Avon. (ma refer la portiunea foarte sensibila de sub buza inferioara, nu la toata fata)

          Oricum, inapoi la Garnier.
Prima data am exclamat "Aaaaleluiaaaaa". Chiar isi face efectul, cu toate ca eram sceptica la inceput, pt ca are un miros f puternic, ceea ce inseamna parfumuri si chestii in plus.
A doua cutie, la fel, "Aaaleluiaaa". Ten hidratat, nu cojite (yey), si imi era bun chiar si in zona cu probleme. Chiar si a treia cutie, la fel.
Per total, chiar imi place crema, nu ma asteptam.
O recomand. Totusi, ca si in cazul oricarei alte creme, tenul se obisnuieste, si trebuie inlocuita cu o alta pt ceva timp.







            Da, o voi mai cumpara dupa ce imi trece iritatia, necauzata totusi de crema, ci doar de faptul ca tenul s-a obisnuit deja cu "tratamentul" (ciudat, observ ca iritatia apare cam in aceeasi perioada cu "surpriza lunara". Weird. Nu ar fi o problema atat de grava, dar dureaza in jur de o saptamana pana dispare, si totusi, zona se inroseste, se vede cu toate ca aplic corector, fdt, pudra. Se vede putin rosiatica si uscata zona de sub buza, si ma innebuneste. Pana sa imi fac timp sa ajung la dermatolog, mica iritatie se vindeca, pt ca vorba aia, incerc sa o tratez, sa nu umblu asa pe strada totusi.)


        Scuzati daca am scris haotic, dar fluxul rapid al gandurilor creatoare a trimufat :)))


                             V-am pupat!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu