vineri, 20 mai 2011

Lady Speed Stick Lilac

                Buna. 
           Astazi va spun ce mi-a placut, si ce m-a nemultumit la acest produs. Ieri am observat ca e pe terminate, si ma gandeam de care altul sa-mi cumpar,dar...mi-am amintit ca mai am cateva roll-on,si cateva spray, pe care nu le-am mai folosit. Boon...

           E al doilea pe care mi-l cumpar, si dupa ce am folosit deja doua, o sa optez pentru alta "aroma" data viitoare.
           De ce l-am cumparat? Ei bine, l-am luat ca era la nu stiu ce promotie, si avandu-l si acum cativa ani, mi-am zis ca e bun...doar il folosisem deja.Stiam in primul rand ca face ceea ce promite, si in al doilea rand stiam ca miroase bestial a liliac. Cum am mai spus, il mai avusesem acum ceva timp si mirosul mi-a placut foarte mult, si cum eram in criza de timp, l-am inhatat si m-am dus spre casa de marcat.
 Ce nu mi-a placut DELOC a fost faptul ca miroase a sapun. NU, nu mai miroase a liliac, asa cum mirosea odata, si am fost fooarte dezamagita. Un mare minus aici. Chiar ma asteptam sa redescopar parfumul de liliac, care imi placuse atat de mult.

           In ceea ce priveste eficienta produsului trebuie sa spun ca n-am avut probleme, si-a facut treaba. Dar faptul ca i-au schimbat parfumul m-a suparat si m-a facut sa stramb din nas...asa ca data viitoare o sa mi-l iau pe cel "Blossom", care are un parfum foarte dulce, potrivit pentru vara.

           Deci, daca nu va deranjeaza parfumul, e O.K.
Doar ca mie nu-mi mai place. Stiu cum era altadata, si stiu cum e acum. Si cu siguranta il preferam cum era altadata.



                       
                                      


                                           V-am pupat!!!



Un comentariu:

  1. greu mai gasisem deodorante bune...si eu am impresia ca asta miroase a sapun...eu acum cateva saptaamni ma plnageam de Garnier...

    RăspundețiȘtergere