duminică, 3 aprilie 2011

SSS...(skin so soft)

           Dupa cum spune si titlul e vorba despre gama skin so soft de la Avon(majoritatea posturilor mele includ produse Avon,dar nu fac reclama,si nici nu ma sponsorizeaza,doar imi plac unele produse si le folosesc),mai precis cateva din lotiunile de corp,si anume cea de hidratare,cea de fermitate,cea de incetinire a cresterii parului,si cea autobronzanta.


  Lotiunea hidratanta Skin so soft Signature Silk




Ce spune Avon:
    *pentru piele fina si catifelata
    *hidrateaza si lasa pielii o senzatie irezistibila la atingere


Ce spun eu: 
     *intr-adevar,hidrateaza pielea,dar trebuie folosita constant(de altfel ca aproape orice alta lotiune),adica nu o folosesti pana se termina,si apoi iei o mica pauza de un an,in care nu mai folosesti nicio lotiune,si te plangi ca "nu a functionat" 
     
      *da,catifeleaza pielea(nu asta fac toate lotiunile?deci nu e chiar un maaare plus,dar face ce zice) 
     
       *intra destul de repede in piele,daca nu pui juma de tub odata,of course :D   
     
   *miroase a trandafir,mie chiar imi place,desi sunt persoane carora nu le place,iar mirosul nu se pastreaza pe corp decat la inceput.De exemplu nu imi plac lotiunile care pastreaza mirosul decat daca vin impreuna cu un parfum,pt ca se imbina mirosul si nu mi se pare chiar O.K.
  
   *nu are sclipici
  *nu este grasa/uleioasa
  *o recomand pt hidratarea pielii



Lotiune de fermitate skin so soft Soft&Firm 


Ce spune Avon:
*confera un complex de tonifiere si fermitate
*face pielea mai elastica si mai rezistenta dupa aproximativ 7 zile(rezultate bazate pe un studiu despre perceptia      consumatorilor)


Ce spun eu:
*pai.....in primul rand,nimeni nu ar trebui sa-si faca iluzii prea mari in cazul "cremelor-minune"  de slabit,tonifiat,etc,DAR mai ales trebuie stiut faptul ca nici celulita nu se elimina,nici cm in plus,nici kg in plus,doar cu lotiune de corp(sau mai stiu eu ce aparat de masaj de la teleshopping)si fara efort fizic(asta e ceea ce se stie,nu spun ca eu insami as fi vreo mare iubitoare de sport :D) Totusi,nu cred ca cineva si-ar putea imagina ca se unge cu o crema sau se "sprayeaza" de 15 ori pe zi,si intr-o luna slabeste 10 kile,sau scapa de celulita,vergeturi,deci come on,cat de "naiv" trebuie sa fii?Nu spun ca nu exista creme despre care se stie ca tonifiaza si elimina toate cele,dar asta nu e una dintre ele(sau cel putin nu functioneaza la mine,sormea,colege,prietene;ori n-avem noi chestii de "retusat"?)


*e buna ca hidrateaza pielea,si poate da si un anumit efect de fermitate pe ici,pe colo,la persoanele fara probleme, pt care NU e nevoie de ceva mai puternic,combinat cu masaje la saloane,sala,etc.


*eu n-am nicio problema cu mirosul acestei lotiuni,dar mi-au cerut-o cateva colege pt a o mirosii,si s-au strambat,au spus ca miroase urat...nu are miros dulce,nici fresh,nici floral,miroase a mar combinat cu inca ceva,dar nu stiu ce e acel ceva


*o recomand pt hidratarea pielii,dar in cazul in care cautati ceva pt tonifiere profunda,remodelare, cumparati ceva despre care se stie ca da rezultate




 Lotiune Skin so soft pt incetinirea cresterii parului Soft&Smooth


Ce spune Avon:
  * calmeaza pielea dupa epilare
  *incetineste cresterea firelor de par

Ce spun eu:
  *functioneaza.Parul creste mai "incet" 
  * calmeaza pielea dupa epilare
  *este hidratanta 
  *mirosul e O.K.
  *o recomand,macar pt a o incerca,din moment ce nu e scumpa(in jur de 10 lei) 








Lotiune Skin so soft autobronzanta Soft&Glow


Ce spune Avon:
  *confera pielii un bronz frumos si uniform


Ce spun eu: 
  *confera pielii o nuanta discreta de bronz,daca se aplica putin produs.Daca aplici mult,te ingalbenesti, si te "portocalesti" ingrozitor.(ca la orice alt autobronzant)Nu e foarte portocaliu,eu am pielea foarte deschisa la culoare,dar pt pielea inchisa la culoare e perfect.


  *miroase a pere(asa mi se pare mie),dar are si mirosul acela specific autobronzantelor(daca folositi stiti la ce ma refer)


*compozitia este identica cu cea a autobronzantului Magic Tan de la Avon,doar ca acela miroase a vanilie.Singura alta diferenta e pretul:acesta e in jur de 12-15 lei(in functie de campanie),iar Magic Tan costa 18 lei.




              Ooooo ce post luung...sper ca nu v-am plicti prea tare.
  
                              V-am pupat!!!

                    


   
 

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu