marți, 26 aprilie 2011

"Colective" haul!!!

           Buna,am revenit.
       Ieri am fost la mall si mi-am luat niscavai lucrusoare,pe care de-abia astept sa vi le arat!
       
       E prima data cand fac un post de genu',si nu stiu care va fi reactia generala, sper doar ca nu va da impresia unui post de genu'  "Look what I got,and how much I spent!" 
       Am luat....
        Geanta din Kenvelo (marca SXE...eu una n-am mai auzit de ea,dar am "gugaluit-o" si am gasit si alte modele,si chiar filmulete pe YouTube...)

    Pasta de dinti "Pearl Drops" pt albirea dintilor. (singura pasta de dinti pe care o folosesc)

      Cercei bufnita...yeeey in sfarsit am gasiit!!!La magazinul Leonardo.[am citit azi pe un blog ca exista in varianta argintie,dar eu n-am stiut, era singura pereche bufnita :((]





     Am o obsesie pt accesoriile cu bufnite,si cat de curand colectia se va mariiii!







         

        Siiiii....cateva lucrusoare pe care le-am luat acum cateva luni, dar care au cam zacut  nepurtate,si care ar trebui scoase la purtat curand...

 

 


Tricouri din Takko sau New Yorker...nu mai stiu...


                                                 funny shirt :))


   Hanorac animal print...arrrhh..trebuia sa-mi fi luat pe maro,parea mai "autentic"
                                                                       Turcoaz, culoarea mea preferata


                 Si cam atat...m-am "bagat" in banii pe care ii stransesem pt paleta NYX de 78 de culori,si un set de pensule,care ajung peste 2 saptamani,si pe care nu stiu cu ce le voi plati  :(
 


Despre asta vorbesc...



                                 V-am pupat!!!

             * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
            * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *              
                                                                                          


    

6 comentarii:

  1. Faina geanta:XInitial,am crezut ca e rucsac:))
    ups:">
    PS:Te invit sa te inscrii la primul meu giveaway;;)
    http://sunshinestar9.blogspot.com/2011/04/my-first-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  2. sunshine-aproape ca seamana cu un rucsac :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Drgauta gentuta , pusesem ochii pe ea cu cateva luni in urma:x p.s despre ce paleta vorbesti ?;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. planuiesc sa-mi cumpar paleta NYX cea de 78 de culori,care are si 6 blush-uri.dar inca nu stiu sigur,daca nu strang banii o sa-i spun fetei sa o vanda altcuiva.am sa pun o poza la sf postului.

    zici ca pusesesi ochii pe geanta.de unde esti?mai au si in alte orase?
    te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am vazut prima data asa cum sunt ai tai, dar nu i`am luat pentru ca am vazut ca fiecare model are mai multe culori. Mi`a parut foarte rau ca nu i`am luat...dar cand i`am vazut pe cei argintii:X:X:)). Imi place mult geanta. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. mersi.eu nu mi-am dat seama :)),dar oricum nu imi pare rau,pt ca imi plac si astia.pup :*

    RăspundețiȘtergere