vineri, 8 aprilie 2011

Au venit!!! Elf

           Acum cateva zile am avut si eu ocazia sa comand ceva de la Elf,inainte de a se golii stocurile.
Din cauza bugetului restrans,mi-am luat doar:

         Primer-ul pt pleoape,si paleta Complexion  Perfection





  Abia astept sa incerc primer-ul!Pudra am incercat-o deja,dar parca aveam asteptari mai mari,la cat e de laudata.O sa scriu despre ele dupa ce le folosesc cum trebuie.


                                V-am pupat!


                                                       




2 comentarii:

  1. Si eu mi-am comandat primerul si mai cate ceva.Sper sa fie bune,nu am mai folosit pana acum.Sa le folosesti cu placere.Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere!
    Am si eu primerul...dar nu sunt multumita ...nu cred ca o sa-l mai cumpar;-? Momentan folosesc primerele Radiant si Urban decay :X
    Cel de la Radiant e doar 23 de lei ...singura chestie deranjanta este ca e sub dorma de borcanel , dar eu il aplic cu o pensula si tot e ok:D

    RăspundețiȘtergere