duminică, 19 iunie 2011

Lady Speed Stick Wild Freesia!

                Saluti.
             Acum ceva timp ma plangeam de parfumul deodorantului Lady Speed Stick Lilac, care mi se pare ca miroase a sapun,si pe care l-am cumparat de doua ori doar pt ca erau doua deodorante la 15 lei. Da,stiu..promotii, promotii...
              Oricum, deodorantul s-a terminat saptamana trecuta, si pana la achizitionarea unuia nou am folosit un roll-on pe care il aveam. Personal, mie nu imi plac cele roll-on, mi se pare ca nu au aceeasi putere de "lupta", si in plus se ia pe haine pt n-am timp sa stau sa se usuce.

             De obicei, sambata e de ziua de mers la supermarket. Bineinteles, top si eu in masina, si...alllez au supermarcher! Bineinteles, la cat de neatenta sunt (sa nu zic altcumva) am uitat sa ma uit dupa ceea ce venisem de fapt, si anume deodorant.
Noroc ca am mai trecut pe la un alt supermarket..Penny Market (fost XXL...sau ceva de genul) unde am gasit ce cautam, si anume:   neaparat Lady Speed Stick; sa nu miroasa a sapun; sa fie doua la un pret rezonabil.

                N-am gasit decat la bucata, cu vreo 13 lei. No way! M-am indreptat dezamagita spre casa de marcat, o ciocolata era rupta, si m-am dus sa o inlocuiesc. Si bine ca m-am dus, pt ca am vazut DOUA DEODORANTE  LADY  SPEED  STICK  LA 16 LEI!!! YEEEY!! Si nici macar nu miroseau a sapun!!!
Le-am inhatat si asta-i tot.




                  Deodorantul mi se pare foarte bun, isi face treaba, si miroase foarte dulce. I'm more than happy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu