duminică, 16 octombrie 2011

Masca exfolianta cu piersici de la Avon!

            Buunaa!!!
            In sfarsit am ceva timp. Dupa cum v-ati dat seama din titlu, o sa fac review acestei creme exfoliante pe care am cumparat-o pt ca mi s-a pus pata. Trebuia neaparat sa-mi iau un exfoliant! :)))


   


  Avon spune:  "Crema abraziva energizanta cu piersica si lapte de migdale. Formula are la baza Complexul BioSeed. Mod de folosire: se maseaza pe fata uda, dupa care se clateste." 
  Bla bla bla,etc.


  Eu spun asa:


      * Crema in sine este foarte groasa, si prin urmare se intinde greu pe fata. 


      * Particulele exfoliante (cica samburii de piersica) sunt destul de dure, dar nu atat de dure pe cat as fi vrut eu, adica poate fi folosit si o data la 2 zile, sau chiar in fiecare seara daca nu frecati cu putere.


       * Fiind o crema foarte groasa trebuie adaugata apa din cand in cand pt a putea masa fata cu miscari mai rapide.


       * Fiind o crema foarte groasa trebuie sa insistati la clatire.


       * Pe mine una mirosul nu ma deranjeaza, dar nu miroase a piersica, miroase...a ceva...miroase destul de frumos oricum.


       * Pe mine m-a scapat si de cojite (am tenul uscat), dar si de cojitele care raman dupa ce un cos se usuca.





       Eu ii dau nota  8.5/10.


       Sper ca v-am lamurit cat de cat in legatura cu acest produs. 



                     V-am pupat! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu