duminică, 28 august 2011

Just smile! You'll feel better!!!

              De cate ori n-am auzit asta? Si se pare ca nu-i doar o chestie d-aia "uplifting", ci chiar functioneaza.
Zilele trecute am vizionat o emisiune foarte interesanta, din pacate nu am prins-o de la inceput, si nici nu mai stiu pe ce program anume (dar sigur era Discovery...something), si o chestiune foarte interesanta mi-a ramas in minte, pt ca mi se pare chiar practica, si tind sa cred ca functioneaza.

          Cica ne-am putea "pacali" creierul, pt a ne putea schimba starea de spirit. Se pare ca are ceva de-a face cu muschii fetei si semnalele care merg la creier.
Cand ne infuriem tindem sa ne incruntam. Deci...daca stam incruntati automat ne inducem o stare de spirit prosta, fara sa vrem, pt ca creierul nu ar face diferenta dintre fata ta incruntata cand esti furios si fata ta incruntata...cand nu esti suparat...sau ceva de genul. Si daca faci o "angry face" sangele pompeaza mai repede si automat te enervezi...pare logic...
           
             Si la fel ar fi si in cazul zambetului. Cand esti suparat, schiteaza un zambet (chiar daca nu esti fericit) si starea de spirit se va schimba...pt ca zambetul reduce stresul (presupun ca elibereaza ceva) deci te vei simti...bine!
Sa ma lamureasca cineva cu experienta in domeniu, sau macar sa ma corecteze daca am eberat (sigur am gresit ceva), sau daca nu am inteles pe deplin.

             Si...legat de muschii fetei...au facut un test. O grupa de voluntari a tinut cate un creion intre dinti si li s-au aratat niste desene amuzante, si cealalta grupa a tinut creioanele intre buze.
Primei grupe i s-au parut mai amuzante desenele (pt ca tinand creionul intre dinti aratau ca si cum ar fi zambit) iar celei de-a doua grupe nu, pt ca tinand creionul intre buze muschii fetei erau orientati in jos, spre deosebire de cealalta grupa care tinand creionul intre dinti practic mima un zambet. Interesant!

           
            Oricum, am aplicat metoda (de-asta am scris postul asta kilometric) si pot sa spun ca functioneaza intr-o oarecare masura..chiar daca nu m-am simtit fericita, cand am zambit parca...ceva s-a schimbat...

             Daca stiti despre ce emisiune e vorba please comment me... Poate e "Weird connections" sau "What's that about?"

Oricum, incercati "trucul" si spuneti-mi daca functioneaza in vreun fel, chiar sunt curioasa...


                              V-am pupat!!!


                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu