vineri, 4 martie 2011

Oriflame!

            Am foarte putine produse Oriflame,pt ca 'mi-am luat tzeapa' de cateva ori.




 
1.Pudra de corp Giordani Gold.N-am mai folosit niciodata pudra de corp,dar banuiesc ca e alternativa lotiunii,in sensul ca tine mai mult mirosul parfumului,daca folosesti si pudra/lotiunea...
Nu o folosesc prea des pt ca e "messy",se imprastie peste tot,si-mi da dureri de cap.
Am observat ca imi usuca pielea,si m-am gandit ca ar putea fi folosita(nu doar asta,pudra in general)de persoanele care au pielea mai grasa,pt ca absoarbe,exact ca in cazul pudrei de fata,sau eventual vara,cand e f cald.
Nu stiu daca o mai au prin catalog,dar sigur o au la magazinele Avon(eu de acolo am luat-o)unde se vand si produese Oriflame,si m-a costat 10 lei.Habar  n-am cat costa acum,ca am luat-o acum ceva timp.
                              



                                                2.                                                                     
Pudra Visions.Habar n-am daca mai arata asa,eu am luat-o demult,si doar m-am jucat cu ea,ca de folosit n-am putut,fiind mult prea inchisa.In catalog parea nuanta potrivita,si cand am ajuns acasa si-am pus-o pe fata m-am ingrozit de portocalie ce era.In rest consistenta e fina,acopera destul de bine,e destul de mare...doar ca cea mai deschisa e mult prea portocalie.
(tocmai mi-am aruncat un ochi pe catalogul oriflame si nu mai au pudra asta,dar cred ca au redenumit-o "very me no time to shine" ceva de genu'.Nuanta cea mai deschisa pare ok,dar la fel parea si asta.Cine stie poate au mai modificat si ei,si la gama asta nuanta din catalog corespunde...)

                                                     

                                                      3.
Face primer.Ca si face primer e bun,e hidratant,e cam uleios,deci nu prea potrivit pt tenul gras.

Dar nu faceti greseala sa-l folositi ca si eye primer,cum am facut eu.Pt zona ochilor e muuult prea puternic,mie mi-a iritat groaznic ochii,si desi nu-l mai folosesc de cateva luni si am facut tratamente,iritatia aia nu a disparut,si reapare la cateva saptamani.E groaznic,deci NU IL FOLOSITI PE OCHI SAU IN ZONA OCHILOR!!!
Deci e bun,dar nu la ochi...


4.Anticearcanul Absolute Concealer.Despre el am scris aici http://memyselfbeauty.blogspot.com/2011/02/concealer-si-corectoare.html si este al treilea.




                                            5.
Asta nu stiu cum se numeste l-am cumparat acum ceva timp.Are sclipici in el,destul de mult as spune,de asta nu l-am prea folosit,dar si pt ca se duce foarte repede de pe buze,deoarece are textura unui gloss,si trebuie folosit impreuna cu un balsam de buze,pt ca usuca buzele.Oricum,cred ca nu-l mai au in catalog,s-ar putea sa-l gasiti la magazinele Avon...





6.Fond de ten "Very me".E un fond de ten foarte hidratant,dar nu are putere mare de acoperire,deci poate fi folosit de persoanele care au tenul foarte curat si vor doar sa-si uniformizeze nuanta tenului.Sau...poate fi folosit ca "baza",dupa care se aplica fondul de ten pe care il folosesti.Stiu ca eu asa faceam,pt ca am tenul foarte uscat,si asta era chiar bun,dar nu acoperea.





7.Ruj "Pure Colour" nuanta Radiant red.Nuanta e foarte frumoasa.Daca aplici un strat subtire e un rosu-coral,iar daca aplici un strat gros e rosu puternic.E cremos,si pe buze arata aproape ca un gloss,probabil de aceea nici nu tine mult.Trebuie neaparat folosit impreuna cu un balsam de buze totusi,pt ca aplicat de unul singur usuca buzele.

8.Rimel cu sclipici.Cam ca oricare rimel cu sclipici pe care l-am avut,nu functioneaza.Tot ce face e sa lipeasca genele intre ele,si astfel te trezesti cu 3 gene,dar nici vorba de sclipici.N-am inteles niciodata de ce niciun rimel cu sclipici nu functioneaza la mine.Poate nu le-am cumparat pe cele potrivite.Sau,cum am mai spus,poate le nimeresc eu pe cele "defecte".

4 comentarii:

  1. si eu am baza de machiaj si nu am avut probl. desi m am dat si pe langa ochi,dar o prefer pe cea de la avon

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am observat nici o schimbare la acel anticearcan.Am ambele culori si pot spune ca arat la fel ca si inainte de a-l aplica.Inainte avea o alta forma si o alta consistenta dar acelasi pret,si era cu siguranta mai bun.
    Cat despre pudra,si eu am avut aceeasi problema.Am patit-o si eu cu destule produse cumparate din cataloage,dar cele mai multe s-au nimerit la Avon.Acum nus tiu,cred ca suntem noi ghinioniste rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. no offence insa din cate vad ai cele mai ieftine produse de la oriflame deci calitatea este pe masura---cat platesti atat primesti!!. Nu o spun ca pe o jignire ca folosesti produse ieftine, pur si simplu ai nimeri sa iei din gamele cele mai slabe, cum este color trend pentru avon. Eu folosesc mult Oriflame si nu am de ce sa ma plang! Oricum la capitolul makeup nu exceleaza insa iti recomand produsele pentru ingrijire si parfumurtile (nu cele ieftine!)

    RăspundețiȘtergere